08 mai, 2013

Să ajutăm un bebeluş care are 10 luni

Daniel Pirvu
Pe Daniela am cunoscut-o la una dintre acţiunile mele umanitare. A venit într-o după-amiază cu un taxi, cu braţele încărcate la Antenă, împreună cu băieţelul ei care m-a topit cu ochii lui albaştri. Pe Daniela am îndrăgit-o din prima clipă. Un om cald, credincios, bun, modest, generos. Apoi l-am cunoscut şi pe soţul ei. O familie deosebită.

Am mai vorbit de-a lungul timpului. Uneori la telefon, alteori pe internet. La un moment dat ne-am revăzut cu ocazia unei alte acţiuni umanitare.

Ultima dată am vorbit în iarnă. Îmi povestea cu îngrijorare că nepoţelul ei, băieţelul surorii sale este internat în spital. Avea doar câteva luni şi a fost diagnosticat cu imunodeficienţă severă primară.
Daniel cu părinţii săi
Astăzi am primit de la Daniela un mail. L-am deschis şi l-am citit cu o strângere de inimă. Nepotul Danielei, Daniel Pîrvu care are acum 10 luni nu este bine deloc. Diagnosticul iniţial s-a transformat între timp, după luni lungi de spitalizare, în sindrom DiGeorge formă completă. Un diagnostic care nu-i dă copilului şanse la viaţă. Riscurile ca el să se stingă, din cauza infecţiilor, până la vârsta de 2 ani sunt uriaşe. Singura lui şansă stă în realizarea unui transplant de timus (timusul este o glandă cu secreție internă, așezată în partea superioară a toracelui, care influențează creșterea organismului în primii ani ai copilăriei) care se poate face în Anglia şi costă exorbitanta sumă de 100.000 de lire sterline.
Daniel Pirvu
M-am uitat la fotografiile bebeluşului şi am plâns. Dacă te pui doar pentru o secundă în locul acestor părinţi sunt sigură că vei simţi la fel. Vei înţelege cum este să ţi se răstoarne tot universul, să treci de la extaz, de la bucuria venirii pe lume a primului copil, la agonie. Agonia că ai un copil bolnav care se poate stinge în orice clipă.

Ştiu că 100.000 de lire sterline pare o sumă uriaşă. Dar pentru Dumnezeu nu este. Dumnezeu poate face şi desface, poate muta munţii, poate sparge uşile şi poate deschide inimile oamenilor care au o şansă să-şi arate acum acea capacitate de-a iubi. De-a iubi necondiţionat şi de-a ajuta un copil nevinovat să trăiască alături de părinţi multe Crăciunuri şi multe nopţi de Înviere.

Ce veţi face acum... este o decizie care vă aparţine. Cum veţi face? Este o întrebare la care sigur aveţi răspunsul. Dând mai departe povestea pe facebook, făcând o donaţie, vorbind despre Daniel celor care pot să ofere sprijin financiar, scriind pe bloguri, pe reţele de socializare, în ziar, dacă lucraţi în media, vorbind acolo unde puteţi fi auziţi, povestind prietenilor. Dacă povestea circulă ca un bulgăre luminos, din om în om sunt sigură că Daniel va avea acea şansă despre care vorbesc studiile medicale.

Mai multe despre Daniel puteţi citi pe pagina de internet deschisă de părinţii săi:
http://danielpirvu.ro/wordpress/

CUM SE POATE DONA:

PRIN PAYPAL:
Pe pagina lui Daniel se pot face şi donaţii online, prin paypal.

PRIN FORMULARUL 230
Se pot face donaţii şi redirecţionând 2 la sută din impozitul pe venit.

PRIN TELEFON:
Cel mai uşor se poate dona prin telefon, din reţeaua Romtelecom, printr-un apel la numărul 0900900348, taxat cu 8 euro/apel.

PRIN BANCĂ:
Părinţii au deschis pentru donaţii, următoarele conturi:
LEI: RO54RZBR 0000 0100 1455 5777
EURO: RO08RZBR 0000 0600 1560 3184

deschise pe numele Pirvu Stela Andreea la Raiffeisen Bank Bucuresti - Agentia Crângaşi. Pentru cei care donează din străinătate CODUL SWIFT este RZBRROBU

Pentru mai multe detalii nu ezitaţi să luaţi legătura cu părinţii lui Daniel:
Stela Pirvu (mama lui Daniel): 0722.224.255, e-mail: stelapirvu@yahoo.com
Silviu Pirvu (tatal lui Daniel): 0722.211.254, e-mail: silviu_pirvu@yahoo.com

Niciun comentariu: