24 iunie, 2011

Minunile Sfinţilor Rafail, Nicolae şi Irina

Am citit ieri cu multă bucurie despre minunea pe care sfinţii Rafail, Nicolae Irina au săvărşit-o pentru micuţul Siluan. Mi-a tresăltat sufletul pentru că am aflat şi eu de curând povestea vieţii acestor sfinţi cu totul întâmplător.

În urmă cu o lună, când am fost în concediu în Cipru şi am plecat hai-hui la colindat am decis uitându-ne pe hartă să vizităm biserica Sfântul Rafael, deşi nu am găsit informaţii despre aceasta în ghid turistic, adică nu era trecută pe lista must-urilor. Iniţial ne-am gândit că este o mănăstire închinată Sfântului Arhanghel Rafael şi pentru că iubim îngerii am hotărât să ajungem în acel loc. Drumul a fost sinuos dar peisajul ne-a încântat sufletele. La un moment dat urcând la altitudine am avut senzaţia că zărim la orizont marea.


Mă întrebam de unde a apărut apa pentru că potrivit orientării mele în spaţiu ieşirea la mare nu era în acea parte. Am coborât din maşină ca să ne dezmeticim. De fapt, în zare se vedeau norii, pufoşi.



Plafonul era destul de jos iar soarele strălucea. Un peisaj unic.


Imediat ce am ajuns la biserica Sfântul Rafail am ştiut că nu am fost călăuziţi întâmplător spre acel loc. Biserica, destul de nouă ca şi construcţie este extrem de cochetă, cu bucăţi colorate de ceramică pe zidurile exterioare.

În interior am descoperit că biserica este închinată Sfinţilor Rafail, Nicolae şi Irina. Nu ştiam absolut nimic despre aceşti sfinţi. Am ştiut însă că ei au săvărşit multe minuni în momentul în care lângă icoana lor, care se afla la intrarea în biserică, în partea dreaptă am zărit mai multe cârje lăsate ca mărturie a vindecărilor miraculoase făcute de aceşti sfinţi care au pătimit extraordinar de mult în timpul vieţii.

Recunosc că imaginea m-a cutremurat iar în gând mi-au venit oameni pe care îi cunosc şi care se află în suferinţă. I-am rugat pe sfinţi să le aline şi lor durerile.

Am plecat de la biserică liniştiţi şi împăcaţi că Dumnezeu ne-a dus în acel loc. După ce m-am întors acasă, de fapt chiar în timp ce aşteptam avionul în aeroport am căutat pe internet mai multe informaţii despre locul pe care l-am vizitat. Am găsit informaţii aici iar aici o mărturie personală a unei doamne care a vizitat şi dânsa această biserică.


Biserica Sfântul Rafail din Cipru


De atunci îi port în suflet pe aceşti sfinţi. După ce am citit mărturia părinţilor micuţului Siluan am simţit că trebuie să împărtăşesc şi eu bucuria pe care am simţit-o când am aflat povestea lor. Poate şi alte suflete care se află în suferinţă vor să le ceară ajutorul. P.S. Am găsit şi acatistul închinat celor trei sfinţi aici.

3 comentarii:

Asociatia Orthograffiti spunea...

Doamne ajuta!

Va rugam din suflet sa promovati proiectul nostru cu Schimb de Carte pentru Bucuresti si Constanta.
Detalii gasiti pe blogul nostru.
https://asociatiaorthograffiti.wordpress.com/

Va multumim!

Iuliana spunea...

Slava lui Dumnezeu pentru toate! Extraordinara minunea savarsita cu micutul Siluan, datorita rugaciunilor acestor trei sfinti! Iti multumesc ca ne-ai imartasit si noua povestea despre Sfintii Rafail, Nicolae si Irina!

Doamne ajuta!

Tamy spunea...

Superb, te citesc de mai mult timp si imi place ceea ce scrii. Bine ca mai sunt si oameni de bine, de credinta. Fiind la inceput, incerc sa invat de la cei mai buni. Te-am daugat si in blogul meu. Poate printre picaturi de timp sa iti dai si o parere despre blogul meu. Sper sa ma aflu si eu printre blogurile pe care le rasfoiesti. Multumesc.