29 decembrie, 2012

Ajutați-l pe Ștefan

"Nu a fost greu să încetez să visez la 17 ani, am încetat și gata. Tatăl meu ar vrea să vândă casa, dar casele oamenilor săraci nu au nicio valoare."

Sunt cuvintele lui Stefan Tiru. Le-a scris pe blogul lui, la scurt timp după ce a aflat că are cancer osos. Pentru Ștefan, cuvântul timp cântărește greu zilele acestea. 13 zile îl despart de operație. 13 zile în care acest tânăr de 17 ani trebuie să strângă 13.000 de euro. O mie de euro pe zi. Stefan are nevoie de 20.000 de mii de euro pentru o proteză. În urma reportajului difuzat inainte de Crăciun, la Observator s-au strâns puțin peste 7000 de euro în contul lui. Stefan are nevoie de o proteză de titan pentru ca medicii să nu-i amputeze piciorul. El trebuie să fie urgent operat pentru că în acest moment nu are metastaze și orice zi de întârziere contează. Știu că pare mult 1000 de euro pe zi. Este mult pentru oricine. Pentru părinții lui Stefan care câștigă 1000 ron pe lună, ca taxatori în piața din Focșani înseamnă o avere. Dar eu simt că nimic nu este imposibil. Dacă mă gândesc că din lista mea de facebook ar dona 1300 de oameni, câte 10 euro banii s-ar strânge imediat. Sau dacă ar dona 2600 de oameni câte 5 euro fiecare, rezultatul ar fi acela. Vă rog din toată inima să distribuiți informația, reportajul si să-l ajutați pe Stefan. Îl putem salva. Noi toți. 

Se pot face donații pentru Stefan în contul: 
RO94BRDE400SV05323414000, titular VASILE TIRU, cont deschis la BRD. 

Vă mulțumesc mult!


Un comentariu:

Anonim spunea...

fii tare stefan te/am cunoscut sant din galati stii tu cine