04 februarie, 2012

Lecții memorabile

Uneori m-aș muta la sat. Am impresia că am mai multe de învățat de la oamenii simpli. La ei am văzut întotdeauna mai multă credință, sinceritate și iubire.

Cum ar fi bunica lui Iulian din Glodeanu. Bătrânei i-a ars grajdul, apoi la ceva timp casa, i-a murit copilul anul trecut, s-a chinuit patru ani cu o mamă paralizată, își crește singură nepotul rămas orfan de tată și totuși știe sigur că Dumnezeu îi biciuiește mai mult pe cei pe care îi iubește. Așa i-a spus părintelui de la Glodeanu.

Nu o să o uit niciodată pe Jeni de la Glodeanu. Nu o să uit când a venit la București. Când a pășit în redacția Antenei 1 și a privit-o fascinată pe Andreea Berecleanu. A întrebat-o un singur lucru "doamnă, știrile sunt adevărate?". Câteva luni mai târziu mi-a repetat într-o zi întrebarea la telefon. "Doamna Nicoleta, când am fost la București nu am înțeles dacă știrile sunt adevărate", mi-a spus. Apoi și-a dat singură răspunsul. "Eu cred că știrile care sunt așa... exagerate nu sunt adevărate". Jeni are 11 ani.

Niciun comentariu: