06 ianuarie, 2011

Planuri

Mereu fascinată de cer

Nu am făcut planuri prea pretențioase pentru 2011. Și totuși am aşa câteva idei estimative despre ce mi-aş dori să fac în acest an.

ÎMI DORESC...

- Să trăiesc mai mult după principiul aici şi acum.

- Să întâlnesc oameni cu har.

- Să mă rog mai des din inimă. Sau cu inima, dacă se poate.

- Să scot din mine ceea ce am ascuns în ultimii ani. Am îngropat de fapt. Dacă reuşesc, vă spun.

- Să-mi ascult mai mult intuiţia şi să consult mai rar raţiunea.

- Să vorbesc mai des cu omul. Acel om care există în fiecare atunci când ne eliberăm de bariere, de prejudecăţi.

- Să-mi ascult mai mult îngerul.

- Să văd locuri tainice.

- Să mă ocup mai mult de suflet și mai puțin de materie.

Și încă multe altele...

2 comentarii:

Luminița spunea...

Sa ai un an bun si sa ti se implineasca dorintele!

Nicoleta Țintea spunea...

Mulțumesc, Luminița! Și tu să ai un an așa cum îl visezi!