06 februarie, 2010

În pași de dans

Nu m-am săturat de piesa din postul anterior. De fapt eu ascult varianta instrumentală a melodiei. Dar nu sunt așa de pricepută încât să reușesc s-o postez aici.

Pasiunea pentru melodia asta a fost fulgerătoare. De trei zile doar asta ascult. Ziua, noaptea, ba chiar și la muncă printre două, trei rânduri.

Am ascultat-o atât de mult încât creierul îmi zvâcnește în ritm de tango.

Mi se pare că melodia asta e ca dragostea. Are în ea toate stările pe care ți le poate aduce acest sentiment. Pasiune, dăruire, tristețe, disperare, creație, suferință, lacrimi, zâmbet, atracție. Melodia asta a intrat în mine, a devenit una cu sufletul meu. Și îl răscolește de fiecare dată cu acordurile ei. Acum visez să învăț pașii de tango. Mă văd dansând într-un spațiu în care nu există timp.

Vouă vi s-a întâmplat să faceți o pasiune nebună pentru o melodie?

Niciun comentariu: