27 februarie, 2010

Despre gânduri



Am găsit o înregistrare cu acest părinte pe blogul prietenei mele. Apoi am căutat și am citit mai multe despre părintele Tadei de la mănăstirea Vitovnița. Am aflat din site-urile de profil că părintele era de origine română și că a îndrumat cu har poporul sârb, la fel cum a făcut părintele Cleopa pentru cel român. (cei doi s-au întâlnit în anii 70 la Mănăstirea Sihăstria)

Am descoperit cu bucurie cuvintele părintelui Tadei și am aflat că și-a petrecut o perioadă importantă din viață la Mănăstirea din Peci pe care am văzut-o la prima mea vizită în Kosovo.

Salvez aici o parte din înregistrarea care are șase părți. Cei care vor să le vizioneze pe toate pot căuta înregistrările pe youtube.

Părintele Tadei a părăsit această lume în 2003.

2 comentarii:

Danca Danela spunea...

Tainic asa cum stie Dumnezeu sa ne acopere , Sfantul Nicodim de la Tismana este de origine sarba, nici pana in ziua de azi nu se cunoaste locul in care se gasesc Sfintele Moaste.
Parintele Daniil Partosanu , originar din Densus (Hunedoara)ii pastoreste pe credinciosii din Serbia, in zilele noastre
http://209.85.129.132/search?q=cache:-VfDYEqiNbkJ:www.valeatimocului.ro/%3Fp%3D119+daniil+partosanu&cd=3&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a

Nicoleta Țintea spunea...

Multumesc pentru articol.