08 noiembrie, 2009

30


Dedicație pentru Adeluța

Da. Am schimbat prefixul. Acum două zile. 30. Un număr ...complet. Nu am simțit schimbarea de prefix. Nu am avut depresii și nici nu m-am gândit suficient de serios că poate a trecut deja jumătate din viață.

A fost o zi ca oricare alta. Nu am văzut-o ca pe un prag care delimitează binele de rău, tinerețea de bătrânețe așa cum intuiam că o voi vedea, acum 10 ani. Acum 10 ani când mi-am scris mie o scrisoare. MIE, cea de acum. Scrisoarea e la Alba, deci nu am deschis-o.

Așadar, 30. Am avut lângă mine o mână de prieteni și am râs până târziu în noapte.

M-au sunat oamenii care mă iubesc. Am observat că trecerea timpului cerne prieteniile. Grâul se alege de neghină și poate că e mai bine așa.

Sincer vorbind nu credeam că voi ajunge FEMEIE LA 30 DE ANI. Nu! Eu eram sigură că voi rămâne veșnic tânără. Adolescentă dacă se poate. Și desigur, fără riduri :)

Singura mulțumire a trecerii timpului este că sufletul nu are nevoie de cure de slăbire, ședințe de electrostimulare ca să se mențină. Sufletul e mereu cu noi. Lipit de kilogramele în plus, ca o umbră. Sufletul nu-și schimbă vârsta. Poate doar se modifică puțin, așa... ca un guguloi de plastelină pe care îl frământă două mâini magice.

Am 30. Dar sufletul mi-a rămas la 15.

4 comentarii:

Pifuneata spunea...

La multi ani! Sa fii fericita si iubita inca vreo 150 de ani de-acum inaite:)

Ma bucur ca nu ai simtit pragul acela psihologie, se zice ca f multe femei se panicheaza in momentul in care ajung la 30 de ani!

Simte-te tanara pentru ca asa si esti:)

Nicoleta Țintea spunea...

Mulţumesc.

Adela Stan spunea...

Cat de dulce esti! Cum mi-ai dedicat tu, mie, postul despre aniversarea ta!

Nici eu nu am avut depresii sau sa stau sa meditez prea mult pe chestia asta cu marele 30 (intre noi fie vorba, nici n-am avut timp ca tocmai venise cu 2 saptamani inainte, un OM in viata mea).

Ce frumos! Ti-ai dedicat o scrisoare cand aveai 20, pentru cand vei avea 30!

Te gandeai ca la 30 o sa ai o cariera in ascensiune, un barbat bun si o casa? Le ai, bravo, nu e de ici de colea!

Abia astept sa citim si sa comentam sanatoase, postul de la 90!

La Multi Ani frumosi si fericiti!

Nicoleta Țintea spunea...

@Adeluta

Nu mai stiu exact ce visam la 20 sa am la 30. Cred ca eram sigura ca voi avea si copii.

La capitolul asta mai copilaresc putin.

Multumesc. Nu cred ca voi fi chiar asa de longeviva dar....cine stie...