03 octombrie, 2009

Toamnă. Pro şi contra

Lansez o leapşa. Vă place toamna? Cine are amintiri plăcute din anotimpul cu miros de gutui??? Şi cine nu???? La mine balanţa înclină împotriva toamnei. La voi?
De ce nu îmi place toamna?
Pentru că realizez că nu am cu ce să mă îmbrac....(veşnica problemă a fetelor)
Pentru că vine frigul iar eu mă încăpăţânez să port sandale....
Pentru că nu mai pot să port rochii....(nu că aş purta în mod obişnuit, dar măcar să am opţiunea asta la îndemână)
Pentru că uite, voi merge la un botez şi nu pot să mă bucur de rochia mea turcoaz....
Pentru că două luni stau îmbrăcată în casă cu două bluze aşteptând să decidă sistemul să încălzească ţevile caloriferelor....
Pentru că plouă şi eu nu suport să port umbrelă....
Pentru că traficul din Bucureşti e dat peste cap iar călătoriile cu taxiul costă mai mult....
Pentru că nu mai pot ieşi la terasă...
Şi nici la grătar în aer liber...
Pentru că....
De ce îmi place toamna?
Doar pentru tonurile sălbatice ale frunzelor, pentru plantele agăţătoare de pe garduri care au culori roşiatice. Atât. Şi pentru mirosul de dulceaţă caldă.
Dau leapşa Nadinei, Oanei, Mariei, Simonei şi lui Fifi.

2 comentarii:

Adela Stan spunea...

Ador acest anotimp! Sunt nascuta toamna, am nascut toamna. Pentru culotile ei, pentru frigul nu prea aspru si pentru ploile molcome sau furioase dar mereu romantice.Pentru ca e anotimpul inceputurilor si reinnoirilor - incepe scoala, serviciul, reinnoim garderoba.

Nicoleta Țintea spunea...

@Adela

Asta cu garderoba îmi place cum sună....Dar unde e timpul????


De shopping!!!