03 octombrie, 2009

Frânturi

Cartea Oanei Pellea, "Jurnal" e o carte rugăciune. Puţine sunt aşa. Ai impresia că te rogi, citind.
Zilele astea m-am simţit mai aproape de îngeri. Nu am vorbit cu ei. Doar că am fost mai aproape.
Sunt oameni pe care i-aş îmbrăţişa. Aşa pur si simplu. Ştiu că se simt însinguraţi. Daţi la o parte. Le simt tristeţea dar nu am curaj să le vorbesc. Îi îmbrăţişez doar aşa, în gând.
Am observat că nu e obligatoriu ca rugăciunea să prindă formă prin cuvinte. Uneori e suficient să vorbeşti în gând sfinţilor.
Din nou îmi continui zilele în vis sau visez zilele, noaptea.
În luna de miere am simţit de trei ori răsuflarea divină. Pe vas, în Mânăstirea Paleokastritsa, şi în Mânăstirea de pe Muntele Pantocrator, unde slujesc călugări români. Dacă aveţi ocazia şi mergeţi în Corfu nu rataţi cele două mănăstiri.

Niciun comentariu: