11 septembrie, 2009

Nunta. Prima parte

Mă cheamă Moraru. Şi a fost frumos, frumos. Acum sunt obosită şi mă pregătesc pentru ZIUA CEA MARE. Mâine. Am simţit multe astăzi. Parcă am fost aşa învăluită în dragoste. Nu ştiu, aproape că nu pot să explic. Un sentiment magic. Bucurie. Emoţie. Prieteni dragi. Multe.
Mai multe voi povesti după ZIUA DE MÂINE.
Până atunci, pentru că ştiu că sunteţi curioşi vă invit să vedeţi poze pe blogul prietenului nostru Adrian Popa care a fost alături de noi, trup şi suflet. Şi asta se vede. În fotografii.
Cuvintele sunt de prisos. Mulţumim, mulţumim, mulţumim.
Mâine. E ziua în care ne căsătorim în faţa Domnului. Dacă vreţi să mă vedeţi în rochia albă vă invităm la Biserica Sfântul Anton (Curtea Veche) din spatele Hanului lui Manuc, la ora 19.00

4 comentarii:

La Fille Aux Yeux Vert spunea...

superbe poze. iar tu ai fost mai presus de ele! (fără supărare, mirelui!)
wowwwww... speechless!

mihaela spunea...

am vazut pozele!
Felicitari,ai fost superba.mirele la fel.
Casa de Piatra!
Asteptam poze de le Biserica,de fapt ASTEPTAM MAI MULTE POZE:-).
Pupici multi.

romeobabias spunea...

Foarte frumoasa melodia de la primul vostru dans. Cine o canta?

Nicoleta Țintea spunea...

@Mirela

Mulţumim.

@Mihaela

Urmează. Trebuie să-mi fac puţină ordine în simţiri. Pentru că de abia ne-am întors din luna de miere.

@Romeobabias

Koop Koop Island Blue. Şi mie îmi place la nebunie deşi mulţi au spus că este cam tristă pentru primul dans.