23 august, 2009

AMR 20 de zile

Mai sunt 20 de zile. Şi de abia acum am început să am fluturi în stomac. De exemplu astăzi, la croitor când l-am văzut pe domnul mire îmbrăcat în costumul de ginerică! Şi tot astăzi, când am revăzut sala nunţii, amenajată pentru un eveniment similar.
Mai avem lucruri destul de mărunte de aranjat. Unele se aşează parcă singure, de la sine. Le aşează o mână vrăjită. Sau nu ştiu, poate pur şi simplu nu mi se mai par mie atât de importante. Sau nici nu erau.
Cred că voi fi emoţionată, asta e sigur. Şi sper să nu plâng prea mult.
Nunta prinde contur. Văd totul cu ochii minţii, privirile celor dragi, îmbrăţişările, lacrimile furişe, florile, sala, rochia, sandalele, totul. Aproape că aud şi muzica. Muzica nunţii mele. Şi vizualizez dansul. Şi zbânţuiala nebună.

3 comentarii:

diana lascar spunea...

Si fotografii ieftine si misto ai gasit???io caut pentru 10 Octombrie si nu gasesc,m-am uitat pe toate site-urile si ori nu sint liberi,ori sint scumpi ,ori nu sint available.ajutor???

Nicoleta Țintea spunea...

@Diana

Din pacate sunt scumpi fotografii buni...Asta e cam aiurea. Stiu. Adica si eu am gasit multi fotografi de nunta foarte misto. Am studiat site-uri peste site-uri. Adica nu mă înţelege greşit. Eu la apreciez valoarea şi mi se pare normal să fie plătiţi pentru talentul lor...Dar uneori pentru bugetul nostru strâmtorat mi se pare o avere....

Nu ştiu să-ţi recomand pe cineva ieftin şi bun dar dacă îmi vine vreo idee promit că-ţi scriu.
Lasă-mi un mail ca să te pot contacta mai uşor...

diana lascar spunea...

multumesc frumos...ma gindeam ca poate fotograful tau daca l-ai luat deja poate fi liber si cam cit costa..poti sa-mi scrii la dianalascar@gmail.com...mercic