29 iunie, 2009

SECRETUL

Uneori visele mele sunt comice. Adică nu râd în vis, dar râd când mă trezesc.

Acum două nopţi de pildă aveam o misiune importantă. Trebuia să fac o ştire, gen anchetă şi să dau în vileag SECRETUL.

SECRETUL autorităţilor. Trebuia să spun tuturor de ce în România salata verde ajunge veştejită. Adică e importată deja ofilită. Şi mă gândeam în vis că într-adevăr aşa e, salata ajunge în magazine veştejită. Uite că la asta nu mă gândisem până atunci! Şi în vis găsisem deja argumentele care întăreau ideea materialului - de câte ori merg la supermarket nu cumpăr salată verde pentru că e veştejită. Îmi făcusem planul de bătaie. Stand-up la raionul cu salată. Filmare cu detalii. Salata fără vlagă oferită spre vânzare. Vox-uri cu clienţi nemulţumiţi. Salata în piaţă versus salata la supermarket. Simţeam aşa că... subiectul va ieşi!!!! Singura problemă era să obţin un interviu cu domnul C. Pentru că domnul C era un secretar de stat din Ministerul Agriculturii. Şi el ştia SECRETUL. El ştia secretul SALATEI VERZI adusă din import ofilită pentru a fi vândută proştilor de români. El ştia secretul pe care noi mâncătorii de salată nu trebuia să-l aflăm niciodată.

Când m-am trezit totul mi s-a părut distractiv. Nu ştiu de unde am scos eu asta cu salata. Habar nu am. Nu cunosc nici un domn C, în realitate. Nu m-am ocupat niciodată de Ministerul Agriculturii. Şi nici salată nu prea cumpăr. Pentru că la piaţă ajung rar iar cea din supermarket chiar e, de cele mai multe ori, ofilită. :)))

3 comentarii:

fifi spunea...

Eu am visat azi noapte ca eram pe o plaja si sorbeam dintr-un martini...si mai incolo, un el si o ea, se iubeau salbatic, cu strigaturi! M-am trezit zimbind si aveam sa constat ca vecinii de linga apartamentul meu, care eu am crezut ca leviteaza prin casa, ca de obicei nu aud nici cel mai mic zgomor, azi noapte se iubeau cu foc si patima:)))

Nicoleta Țintea spunea...

Oricum mai bine iubăreţi în loc de manelişti:)))

Părerea mea!!!!!

. spunea...

salutari,

caut bloguri cu care sa fac sch de link , dc esti interesat lasa-mi un comentariu ori mail, ce doresti...

greetings,
http://blogcudetoate.blogspot.com/

ps:
marean:stingeti graterele , opriti micii , vorbeste domnu geoana...