15 iunie, 2009

Să-l ajutăm pe Dragoş Pârlog

Îl cheamă Dragoş. Are 29 de ani şi a făcut polo de performanţă. La prima vedere pare un tânăr obişnuit. Doar în ochi îi poţi vedea tristeţea. Refuză să se plângă şi e demn. Dar pentru el timpul se măsoară altfel. Clipele se scurg repede şi dacă ar opri goana timpului asta ar fi cu siguranţă în avantajul lui.

Pentru că Dragoş are o tumoră pe creier. A fost operat acum trei ani la Spitalul Bagdasar Arseni. Dar boala nu l-a lăsat să se bucure prea mult de bucuria însănătoşirii. Boala a lovit din nou în luna martie. Dacă te uiţi pe radiografiile lui care arată că tumora e aproape cât un măr înţelegi într-o clipă totul. DRAGOŞ trebuie să să opereze din nou. REPEDE! Cât mai repede posibil. E programat deja la intervenţie la o clinică din Hanovra. Dar nu are banii necesari, 50.000 de euro. O sumă enormă pentru un angajat la stat.

Eu cred în minuni. Întotdeauna am crezut. Aşa că îl putem ajuta fiecare dintre noi pe Dragoş. Povestea o puteţi vedea şi în filmuleţul ataşat. Cei care vor să-i întindă o mână lui Dragoş au la dispoziţie conturile de mai jos.

ING Bank – Sucursala Nerva Traian Bucuresti
RON: RO 16 INGB 0000 9999 0003 6998
EURO: RO 06 INGB 0000 9999 0149 1014
Cod SWIFT: INGBROBU
Titular: Pârlog Dragoş Petrişor
E-mail: dragosparlog@yahoo.com

3 comentarii:

dasanti spunea...

da-mi si mie te rog link-ul de la acest reportaj ca sa il pun pe blogul meu. Multumesc!

Nicoleta Țintea spunea...

Din pacate nu pot sa-ti dau link pentru ca stirea nu a fost pusa pe site. Nu stiu cum sa facem. Eventual sa faci trimitere spre postul meu ca sa-l poata vedea si altii...

dasanti spunea...

Nu stii in ce data a fost dat si la ce ora reportajul respectiv? Poate il gasim online undeva.
scrie-mi pe email te rog: dan.santimbreanu@yahoo.com
Vorbim...

Dan