22 aprilie, 2009

Despre patimi şi furt. Ultima parte

Cel puţin pentru moment am lăsat-o pe Ţăţica fără replică.
I-am pus al doilea bilet şi i-am restituit şi ghiveciul în care pusese deja celebra mea floare. Bineînţeles că pe al meu nu
l-am primit înapoi. O dată cu ghiveciul i-am lăsat şi un bilet referitor la etajeră.

"Probabil că şi etajera de flori pe care aţi luat-o din faţa uşii mele acum câteva luni aţi găsit-o de fapt tot aruncată pe fereastră. Sau era tot un gest din categoria fapte bune?"

Sunt dezamăgită. Ţăţi nu mi-a mai răspuns. A aruncat ostentativ biletul pe scări şi cineva l-a călcat în picioare. L-am întors pe toate feţele, doar, doar voi găsi vreun mesaj. Oricum presimt că disputa nu s-a terminat şi mă întreb dacă are rost să scot ghiveciul cu floarea din nou în faţa uşii. Dacă tot a devenit distractiv...

2 comentarii:

Nadina Campean spunea...

crezi tu ca e ultimul episod??? la cat de perseverenta e tatica, eu zis sa te tii bine si sa te astepti la ce-i mai rau :D

Nicoleta Țintea spunea...

@Nadina

M-am gândit şi eu la asta...Dar cred că nu se coboară să-mi arunce ceva pe uşă sau altceva...Eu aşa sper ...

Deocamdată sper...rămâne de văzut ce mă aşteaptă.

Oricum Ţăţi a lipsit vreo trei zile de Paşti şi a fost aşa de linişte....aşa de linişte...