12 noiembrie, 2008

Mai bine

După multe zile proaste, astăzi mă simt mai bine. Şi psihic şi fizic. E drept azi noapte m-am trezit de câteva ori. O dată pentru că mă durea în coşul pieptului, o dată pentru că am visat urât şi o dată din cauza unei muşte nenorocite care se plimba între draperie şi perete şi mi-a dat senzaţia că umblă cineva prin cameră.
Sper totuşi ca ziua să nu se înscrie în categoria "începută bine, terminată prost". Pentru că am mai spus asta, de multe ori pentru mine zilele care încep rău se termină bine şi invers.
Vreau ca ziua să fie inclusă în seria "începută bine, terminată la fel".

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)
asa sa fie
si fiindca e deja seara, sper sa fii bine...sa ai o seara calda si linistita...alaturi de cei dragi sau cu un capucino cald si un film bun :)
eu am incercat...si merge, cu un pic de vointa...
ganduri bune!

dacu spunea...

cum a fost ieri? azi e 12 bis...

Nicoleta Țintea spunea...

@ana
Multumesc. Ziua de ieri a fost ok pana la urma, fara urcusuri, fara coborasuri o zi banala. Dar uneori banalul e de preferat haosului, framantarilor, oboselii...

@dacu
Da. Azi e 13. Eu nu am probleme cu ziua asta. E drept am dormit prost. Dar asta e ceva obisnuit. Dorm prost, agitat, ma trezesc pe la 4 cu dureri in cosul pieptului sau la stomac, visez urat...:)