11 noiembrie, 2008

Analize

Există o vorbă populară - "am intrat bou şi am ieşit vacă". Cam aşa a fost şi vizita mea la medic. Deci, nu şi nu! Am mai zis, dar m-am mai convins o dată. Dacă umbli prin spitale te îmbolnăveşti instantaneu.
M-am dus la medic la prima oră. 7. Dimineaţă. Pentru mine dimineaţa devreme înseamnă şi ora 8, darămite 7. Am scăpat de acolo cu indulgenţă, aproape de 12.
La coadă am auzit poveşti cu vampiri - medici uituci care au uitat în burta unei doamne, la operaţie o ditamai foarfeca. Pentru exemplificare, doamna vorbăreaţă a scos foarfeca din geantă. După ce a trecut pe lângă moarte o păstrează ca amintire.
Am stat cam trei ore la coadă, numai la endoscopie. L-am privit cu atenţie pe fiecare om care ieşea din cabinet. L-a durut, nu l-a durut, asta îmi stăruia pe buze. Unii erau ageri, semn că nu era atât de rău.
Nu ştiu cum a fost la ei, dar la mine a fost groaznic. Am ieşit clătinându-mă şi cu lacrimi în ochi. Cred că i-am speriat pe bieţii bolnavi care aşteptau şi ei la coadă, ca şi mine. O doamnă a venit după mine speriată să mă întrebe cum a fost.
Ce să-i spun????
Una peste alta, endoscopia a ieşit bine, ecografia a ieşit bine. Deci nu am nimic!!! Doar dureri de stomac de şase ani. Şi greţuri şi dureri de cap de la fiere. Teoretic sunt sănătoasă. Practic...
Sunt un caz rar. Se poate ca la mijloc să fie vorba de esofagită de reflux (cred că aşa se numeşte) sau nu ştiu ce problemă la fiere. Nu ştiu. Deocamdată încep un tratament. Şi regim. Mi s-au recomandat şi două zile de internare pentru nişte analize suplimentare. Deocamdată nici nu mă gândesc.
Sincer mă bucur că nu am nimic grav. Dar sunt nervoasă pentru că nu înţeleg de ce pe mine mă doare stomacul de ani de zile, nu pot să mănânc fructe, nu pot să beau sucuri acidulate dar analizele sunt perfecte. Aşa că, încă nu ştiu care e cauza stărilor de rău.

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

esti sigura ca ai fost la medic? la cat de competenti sunt unii oameni in halat alb, ar trebui sa te intrebi cine e individul la care te duci sa te cauti de sanatate...

Nicoleta Țintea spunea...

Eu am fost prin recomandare. Se spune ca medicul respectiv e bun. Oricum mai am nevoie de niste investigatii suplimentare. Altfel nu gasesc o explicatie logica pentru dureri.