10 octombrie, 2008

Din nou dietă

Săptămâna asta am început să ţin dieta cu carne. Să ţin e doar un mod de a spune pentru că am cedat în fiecare zi.
Mi se pare toxică dieta asta. Doar carne, carne şi iar carne. Cele mai multe scăpări le-am avut după-amiaza sau seara când nevoia de dulce mă chinuie cu demenţă. Dacă nu a fost ceva dulce a fost un fruct sau tot a fost ceva.
Aşa că, dacă tot nu pot să o ţin cred că îmi voi relua obiceiurile curelor trecute. Chiar dacă nu mai pot da jos, aşa cum visez, măcar să mă menţin.
Asta ar fi cam a doua dietă cu care nu m-am împăcat deloc. Prima a fost cea cu fructe care îmi dădea dureri groaznice de stomac.

În total greutatea pierdută până acum variază între cinci, şase kilograme.

5 comentarii:

Anonim spunea...

problemă mare cu dietele astea. trebuie s-o găseşti pe aia cu care te împaci cât de cât bine, că altfel nu faci decât să-ţi dai organismul peste cap.

Anonim spunea...

Draga Nico, vreau sa iti ridic putin moralul si sa iti urez succes cu dieta, spunandu-ti ca eu tin acum dieta Oshawa. Maine e a cincea zi.Am avut nenumarate tentative sa o las balta dar nu am cedat. Citeste detalii despre asta pe net. Hai, daca eu pot sa o tin pe asta...sigur vei reusi si tu cu dieta ta...

Anonim spunea...

A! am uitat sa-ti zic... Popa fosta Biris, ca poate noul nume nu iti spune nimic :). Pupici

Nicoleta Țintea spunea...

@o picatura

Ai dreptate. Problema e ambitia la capitolul asta. Slabiciunea asta, bat-o vina! Ea mă împinge adesea să trişez, să gust din prăjitura colegei mele, să beau un pahar de suc când merg într-o vizită, să mănânc o ciorbă cu multă smântână când ies în oraş şi aşa mai departe.

@adriana
Draga Adi am aruncat o privre peste genul asta de dieta. Nu cred că aş putea să mănânc doar orez, mei şi grâu. În plus de unde timp pentru a pregăti tot felul de turtiţe??? Tu ce mănânci de exemplu toată ziua???

Anonim spunea...

hmmm, deja nu mai stiu nici eu ce sa mananc, ca de graunte m-am saturat. Mananc doar cereale fierte iar turtitele le fac seara ca sa am pentru a doua zi. Intr-adevar programul tau e cam putin generos la capitolul timp. Eu sunt ocupata dar intr-un altfel de ritm... Tu nu poti merge la servici cu borcanul cu orez fiert...dar poate poti tine dieta cu carne macar. Hai, curaj!!!
Te pup