05 august, 2007

Numere şi vise

Azi noapte am visat din nou frumos. Nu era ceva important, dar oricum nu am mai avut sentimentul acela tâmpit din ultimele zile. Am primit un cadou azi noapte. Ceva care nu poate exista în realitate. O prietenă bună mi-a făcut cadou o cutie de farduri. Mi-a spus că în momentul în care mă voi farda, pe pleoape mi se va imprima imaginea unei fotografii cu grupul meu de prietene. Pentru că am un grup de trei prietene bune. Una stă în Sfântu Gheorghe, una în Italia şi una în Scoţia.
Acum mi se pare distractiv gândindu-mă la vis. Pentru că nu există astfel de farduri. Oricum am avut un sentiment bun în vis şi parcă m-am trezit ceva mai liniştită.
Contrar obiceiurilor am jucat şi la LOTO. Nu îmi amintesc să mai fi jucat vreodată. Şi dacă am făcut-o, cu siguranţă nu a fost decât o joacă. Nu cred în câştigurile astea gen loto prono. Cel puţin nu cred că îmi va fi pica mie vreo pleaşcă.
Oricum mi s-a părut distractiv după ce colegii mei şi-au luat fiecare câte un bilet. Am dictat şi eu cuiva numerele prin telefon. Am încercat combinaţii legate de data naşterii, chestii din astea obişnuite şi prosteşti. Dar mi-a plăcut.
La noi în familie există un obicei. De revelion toată lumea răzuieşte un loz. Eu nu am câştigat niciodată nici măcar valoarea biletului.
De aia spun că nu câştig. Dar îmi place jocul.

3 comentarii:

Sai Krishna spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.