01 august, 2007

Nopţi albe

În faţa blocului meu se întâmplă mereu ceva. Nu ai cum să te plictiseşti. Lucrurile cu adevărat interesante au loc noaptea. Practic, nu ai cum să dormi liniştit. Mai ales că atmosfera încinsă din ultimele săptămâni m-a obligat să dorm cu geamul deschis.
Vecinii mei sunt tare imprevizibili. Mă surprind întotdeauna. Într-o seară stau la mâncat seminţe în faţa blocului. Pe fundal - La Familia şi BUG Mafia la maxim. Ce să le fac eu? Mă foiesc de pe o parte pe alta şi mă rog să îi prindă mai repede oboseală. Următoarea noapte - alt concert. Şi mai rău. Manele. Nu ştiu de unde se auzea, dar oricum pe la două dimineaţa făceam deja 13-14 prin casă.
Nu lipsesc desigur şmecheriile puştilor de cartier. Unii chinuie abitir motorul vreunei rable. Alţii forjează scuterele. Le place pesemne al naibii zgomotul cauciucului care fredonează o melodie surdă, stridentă pe asfalt.
Acum două nopţi m-am trezit brusc pe la patru dimineaţa. Să-mi bag....Să te fac....Bufnitură. Să te ia...Ies repede pe geam. Era clar. O ceartă conjugală. Afară - nimeni. Semn că scandalul se auzea dintr-un apartament de la etajele inferioare.
Oricum vecinii mei nu mă lasă să mă plictisesc. Niciodată.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Iar in fiece zi de joi te trezeste, cand ti-e somnul mai dulce, masina de gunoi :)

Nicoleta Țintea spunea...

La mine vin mai des gunoierii. Asta e bine sau rău? Că nu mă pot decide:)

Anonim spunea...

Ma gandesc ca-i un semn bun. N-apuca tomberoanele sa dea pe afara de gunoaie :)

Nicoleta Țintea spunea...

Da. Asta aşa e. Sincer...gândacii tot colcăie în bloc. Deci ..tot de la ghenă vin.
Dar am noroc...scaaap. În curând